Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

donderdag 18 februari 2021

Loaded Card

Hallo bloggers,

Deze kaart zonet gemaakt. Met een stans die bij de Hobby en zo Oktober 2019 zat. Lag ook onder de Kerstboom dit jaar.
Een vlug verjaardags kaartje . Leuk om te maken
Nog een verjaardag kaartje met opnieuw de mooie stans van de New Beginnings lijn maar dit keer dan zonder de flappen erbij gemaakt . vervangen door een halve stans als pocket met wat tags er in. Een ideetje van iemand in de malle kaarten groep op FB.
De tags die moet ik nog de tekstjes op bestempelen maar doe dit pas voor ik hem verzend ... dat is te persoonlijk. 
Craft karton gebruikt en mooi dp die ik nog liggen had van een vorig projectje, nml het 1ste communie pop-up doosje. De strik , parels, bloemen en blaadjes die had ik nog liggen. Het plaatje komt uit een scrap vel terug van de serie New Beginnings


Aan de achterkant vd kaarten is er een foto steuntje voorzien zodat die mooi rechtop kan blijven staan.
Deze dan terug met de mooie mal en papier vd lijn New Beginnings en een bloc, Het karton had ik ook nog liggen te wachten ... zodoende, de veertjes, ,creme bloem,  hartje komen allemaal uit diezelfde lijn als snijmal en bloc met stansjes en scrap papier foto's. De kleine bloemetjes en hartje vd bloem heb ik gevonden in mijn eigenste stash.



Benieuwd wat jullie er van vinden. Lieve groetjes en tot een volgende
 Emma


Geen opmerkingen: