Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

maandag 15 februari 2021

Hobbyfestijn live's

Hallo allemaal,
Dit is dan mijn uitwerking van de kaart met stansjes uit de serie New Beginnings . Het waren echt heel leuke workshops die we te zien kregen bij het  hobbyfestijn en ik heb veel bijgeleerd. Natuurlijk kan ik ook niet direkt alles uitwerken , geen concentratie genoeg etc.... maar deze is toch al klaar en ben bezig met een 2de die ook bijna af is, dan wel een ander onderwerp maar de basis blijft het zelfde.
Een derde onderwerp ligt ook al klaar want ik heb de volgende maanden nogal wat kaartjes te versturen met allerhande thema 's.







Benieuwd wat jullie er van vinden. Lieve groetjes en tot een volgende
 Emma


Geen opmerkingen: