Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

maandag 15 februari 2021

Kerst


Terug een reeks kerstkaartjes met behulp van kant en klaar pakketjes die ik toen nog liggen had.
Tja had een redelijke tijd echt geen fut om de kaartjes die ik klaar had hier te posten en laat staan er de concentratie voor om me er op te concentreren om te zoeken en te snijden etc.. en alles wat daarbij hoort natuurlijk.
Van de 7 dagen heb ik er met moeite 3 waarop het met het lichaam te doen is na inname van de wekelijks medicatie die voor de rest van mijn verdere leven in te nemen is duuuus.... dan maar op de manier en momenten dat het haalbaar is knutselen  he.






Benieuwd wat jullie er van vinden.
Lieve groetjes en tot een volgende Emma

Geen opmerkingen: