Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

dinsdag 2 maart 2021

Hexagon Spinner

Hallo allemaal,
Deze Hexagon Organizer buitenste plankjes bewerkt met rijstpapier en allerhande acryl verfjes die al jaren lagen te wachten om gebruikt te worden. Dankzij de live bij hobbvision met Janet Blauw-Tuitert  ben ik er toch aan begonnen

met dit als resultaat. Iets wat ik me nog nooit aan heb durven wagen en echt allereerste keertje.
Achteraf kreeg ik de organiser met moeite zelf in elkaar want ik heb er wel een 5 tal dagen over gedaan en was toen erg moe hihihi maar hij spint als een tierelier en ik kan er al mijn tooltjes in kwijt en makkelijk bij de hand ....dat is wat telt, toch.
Benieuwd wat jullie er van vinden. 
Lieve groetjes en tot een volgende

 Emma

Geen opmerkingen: