Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

maandag 1 april 2013

Mannenkaartje

Hallo lieve bloggertjes , kan nu pas het mannenkaartje posten , de verjaardag is gepasseerd haha , is een simpel geworden met een achtergrondvelletje die ik van het internet had geplukt , ik weet in godsnaam nie meer van welke blog ik het gekregen heb maar , er staan er in de sidebar duuuusss.....zal ene van deze zijn denk ik , enfin voor de persoon die zijn achtergrondvelletje herkent bij deze mijn algemene dank om te delen
Het labeltje is gestanst met een xcut die , hier en daar een pareltje erbij en een jute lintje onder het labeltje door en klaar is kees. Vind het altijd zo moeilijk om een mannenkaart te maken , en zeker als die niks aan sport of tuinieren of vissen of reizen en al de rest die mannen normaal doen , ook geen pak en geen das draagt pffff , wat blijft er dan nog over haha ??? , ja hij is een woordenboek op zichzelf en een encyclopedie ook en zeker als het om allerhande muziek en film gaat , vind dan maar es een passend plaatje haha enfin dus toch iets gevonden maar ben nie echt tevreden , zal nu al es goed moeten nadenken voor volgend jaar haha

Ik zou het heel erg fijn vinden als je een reactie achterlaat

1 opmerking:

Malika zei

ja voor mannen is het niet altijd makkelijk. maar t'is toch leuk geworden.

Malika