Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

donderdag 4 april 2013

IT'S A LIVE

Yiepie het monstertje is af.  Toe ie  klaar was en naar me keek flitste het rond mijn hoofd alsof ie jubelde I'm a live , en toen proeste ik het uit It's a live haha , was nochtans helemaal alleen thuis , maar wat een pret had ik zeg , stond te giechelen als een puber haha , dus meteen kiekje genomen en nu zal ik em tevoorschijn toveren si ,
Het patroontje heb ik HIER gevonden , de voorbeeldkleuren van de wolletjes had ik niet bij de hand duuuus met de wolletjes van de Wibra die ik onlangs een voorraadje had meegebracht is ie ook leuk, ten andere het zijn de lievelingskleurtjes van de bestemmeling haha, en had ook geen wit viltje dan maar een ecrutje gebruikt , heeft nu nog een vuil tandje ook he en de duts heeft er maar eentje haha , maar zoals jullie zelf zien kunnen  roept ie toch uit I'm a live en vraagt het gewoonweg om uit te proesten It's a live haha en nu ga ik kijken om Taggle, the monster want zo noemt ie , moest je het patroontje zoeken op deze site, em op hun facebook pagina te showen , want dat is een vraag bij het patroontje zodoende , Bedankt Stacy voor het zo leuke patroontje waar ik zo veel plezier aan heb beleefd vanaf de eerste stap tot het einde, top.
En ik zie dat ik er een nieuw volgertje heb bijgekregen, welkom Natascha , leuk dat je erbij komt, zo lief van je.

Benieuwd wat jullie er van vinden .Lieve groetjes en tot een volgende .

4 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

hihihihihii gaaafffff...

GR antoinette

GerJanne zei

Hoi Emma,
wat een gave eh........ wat een gaaf monstertje! Echt superleuk zeg! EN wat betreft die blogger reader en leeslijsten. Ik snap daar niets van. Sommige mensen komen op mijn blog in de zijbalk met nieuwe dingen en andere alleen in de leeslijst. Ik kijk nu overal maar eens als ik tijd heb.
Groetjes maar weer!

GerJanne

Carla zei

Wat een leuk monstertje! En de kleuren zijn prima hoor.
Groetjes, Carla

Suus-aspoonfulofsmiles zei

wat is ie leuk!!! :) en ik zie linkjes naar mijn blog op je blog, wat superleuk! dankjewel!