Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

donderdag 14 februari 2013

Geponsde randjes oplegkaartje

Zo het geponsde oplegvelletje die ik op de mat had gekregen , daar heb ik een leuk kaartje mee gemaakt, de inspiratie was aangewakkerd en zodoende is ie klaar om hier op het blogje te snuffelen, jaja snuffelen
                                                                     

Is die kleine puppy geen schatje, en kijk hij of ze kan zelfs nog niet helemaal goed op zijn poep zitten hihi het jonkie , zo lieflijk en voorzichtig dat ie aan die roosjes ruikt haha , tja het geponsde witte oplegvelletje heb ik gekregen zomaar lag ie in de bus van een Hobbymaatje, dank je wel Annie en daar moest ik natuurlijk een kaart mee maken he , dit plaatje ( pyramidetje) uitgekozen een borduurtje erbij een roze velletje en dit alles op een lentegroene kaart geplakt, is voor een verjaardag voor iemand die enorm van honden houdt maar dan vooral van Mechels schepers en daar heb ik niks van liggen, hopelijk is deze ook goed
Zo dat was het weeral , wat vinden jullie ervan ??Tot een volgende Lieve groetjes Emma
                                                                     
Happy Valentijn xxxx

4 opmerkingen:

jolanda zei

hele mooie en lieve kaart

Ans S. zei

Fijn dat het weer beter met je gaat.
Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, echt een toppertje.

Groetjes Ans

Malika zei

oh wat een mooi pyramyde kaartje met dat hondje. en het naaiwerk is ook super

vele groetjes malika

Willy's creations zei

Schattig kaartje heb je gemaakt.

Groetjes,Willy