Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

vrijdag 15 februari 2013

Eerste keer en Eerste gehaakt randje

Zo mijn lieve volgertjes, leuke reacties op mijn puppydotje , wat lief van jullie en ja langzaam maar zeker komen we er terug in he , met de ondersteuning die ik van jullie mocht gevoelen , heel erg bedankt voor alles
Deze zijn voor jullie

Zo vannacht  nog wat verder gehaakt aan het rondje die ik van Co mocht ontvangen en heb dit dus nog nooit gedaan , maar haar richtlijnen gevolgd ( heel erg bedankt Co ) en deze is wat ik ervan gemaakt heb hmhm 
                                                     Co heeft een paar steekjes in roze en op de volgende rij een paar steekjes paars en het garen erbij gedaan , + patroontje en was het aan mij om het verder af te maken , eerst lukte dit aan geen kanten , maar volgehouden tot ik het juist had hihi - is niet zo fijn gewerkt als het stukje van Co -nog een plaatje bij gekozen en een kaartje , een oplegvelletje uit het HJ , een kantje zo dicht mogelijk bij het gehaakte paars en verder een zigzaglintje om het een beetje gezellig te maken een strikje en een tag en toen viel mijn oog nog op het gestreepte randje die ik tussen de spulletjes vond en ziezo , mijn eerste kaart met een gehaakt randje is geboren hihi en vannacht nog op Valentijnsdag voor 12 uur is ie geboren , leuk he.
Heel erg nieuwsgierig wat jullie ervan vinden en als er iets niet klopt of beter kan etc...weet het me aub te vermelden want uit mijn fouten wil ik leren he en zonder de hulp van anderen zie ik niet altijd direct wat anders zou kunnen of combineren etc... Duuuuuus...... ik heb het volste vertrouwen in jullie mening lieve volgertjes  .Intussen ben ik met een eerste patroontje bezig maar is nog in witte wol - bij gebrek aan andere kleuren om te oefenen en hoop dat het deze keer beter lukt dan mijn vorige probeelseltje die ik uitgetrokken ha , wel te weten amigurumi's he , en schrijf ik het wel goed ?? , enfin maar dat is dan nog voor een wat later stadium hihihi
   Iedereen een heel fijn weekend en tot een volgende dan maar weer  

Hugs Emma
           

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Het ziet er prachtig uit Emma, zelf kan ik helemaal niet haken dus tips kan ik je helaas niet geven, maar het ziet er echt goed uit wat ik zie.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooie kaart

Carla zei

Ik vind dit een mooie kaart Emma. Een mooi gehaakt randje heb je gemaakt. Geen tips nodig hoor.
Groetjes, Carla