Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

maandag 21 januari 2013

Present

En het houdt niet op, zopas  een Candy gevonden op http://creatiesmetpapier.blogspot.nl/, is voor twee duuuus ....gaat de deur uit bij 350 volgers . Een erg leuke blog met en voor diegene  die  regelmatig eraan meedoen - Challenges - maar daar ben ik nog niet sterk genoeg in maar ik weet dat er bij mijn volgertjes zitten te trappelen om een challenge te creeren zodoende en nu daarbij nog ook een erg leuke candy met twee winnaars hup hup begin er maar al aan , by the way de candy loopt zonder challenge hoor is bij 350 volgertjes hier komt dan het volledige plaatje v/d leuke Present


                                                                     Zo lieve volgertjes en bezoekers een fijne Candy
Vinden jullie ook niet??Dus ik zou zeggen , ga vlug een kansje wagen
                                                               

Geen opmerkingen: