Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

woensdag 24 maart 2021

Kaart + doosje als voorgoed afscheid

Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand heel speciaal om mee te nemen tijdens haar euthanasie
 Ik had voorbeelden gezien bij ScrapBoys van prachtige kaarten met bloemen en linten die daarna met behulp van een klein kwastje en gesso al dottend bewerkt zijn . Dus dat heb ik hier dan ook uitgeprobeerd.
 Hierbij heb ik ook een doosje die ik heb opgepimpt om haar te bedanken voor alles en ook 
om bij haar te kunnen nemen tijdens het verloop van haar laatste tijd hier op aarde . Een beetje een dichtbij zijn tijdens het afscheid.

Zodat ze toch niet helemaal alleen voorgoed in zou slapen en de weg naar de regenboog rustig vinden zou. Met iemand aan haar zijde, symbolisch dan .
Gisteren avond kwam ik dan te horen van haar zoon dat ze inderdaad het doosje met de kaart erin dicht bij haar onder haar bloes heeft verstopt tijdens het  proces ;;;;;
En heel rustig is heengegaan.. op een vreemde zalige manier.
Ik hoop dat mijn bedankings projectje heeft geholpen om haar zachtjes te leiden.

En hoop van harte dat ze de weg naar de regenboog vindt.
Rust vredig verder lieverd en misschien tot in een volgend leven.
Dankjewel dat je er was en dankjewel voor de fijne tijden die we gedeeld hebben.

Benieuwd wat jullie er van vinden. 
Lieve groetjes en tot een volgende 


Emma

Geen opmerkingen: