Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

zaterdag 1 september 2018

Kaartjes allerhande

Hoi allemaal.
Eindelijk dan terug de tijd en de moed genomen om een paar kaartjes te laten zien. Ik heb er erg lang over gedaan om ze op de pc te zetten en te bewerken maar zijn nu dan toch eindelijk klaar.
Ik had er al een deel gereed maar dan werd het opeens zo snikheet dat ik hier op mijn kamertje niks meer kon aanvangen, een echte broeikas was het .
Dus nu een beetje de tijd ingehaald en zoals jullie weten heb ik natuurlijk nogal moeite om lang achter de pc te zitten qua rug en vooral nek. Hier weeral nog effe tanden bijten.
Ik zal de reeks in 1 keertje proberen te posten om tijd uit te sparen en zodoende mijn lichaam te sparen ook. het zijn kaartjes allerhande maar ik heb ze zo goed en zo kwaad mogelijk gemaakt en zonder te veel haast natuurlijk.
Hier komen ze dan......
Een geborduurd Elfje
Een huisjeskaartje
Een verhuiskaart





















De binnenkant
















Nog een kaartje voor nieuwe woning





















Deze had ik gemaakt voor de verjaardag van een overledene om bij haar foto op de kast te zetten maar dan toch niet op gestuurd. Vond het een beetje raar gevoel. Dubbel denk ik .









Voor de verjaardag van een vriendin haar man. die eergisteren is verjaart, dit past wel bij zijn persoonlijkheid hoop ik toch.












Bij dit vogeltjes plooikaartje heb ik leuke herinneringen. Was heel echt leuk om het op te bouwen.
De pianokaart en op het laatst een stomme uitzwaai met een vinger en daardoor een beetje ander kleurtje op het bloemetje die ik aan het bewerken was met inkt gespat. Tja dat is dan de mogelijkheid met handgemaakte spulletjes he. Het kan alle kanten op hahhaha....


Benieuwd wat jullie er van vinden.
 Lieve groetjes en tot een volgende
 Emma

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

lieve leuke en mooie kaartjes Emma

gr karin