Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

zondag 19 november 2017

Beterschap en verjaardag

Hoi bloggers. Bedankt vooreerst voor de leuke reacties op mijn vorige kaartjes
Ik heb er nog wat verjaardagskaartjes bij gemaakt die ik nu wel hier neer kan zetten daar de datums voorbij zijn .

Een gewoon simpel kaartje voor iemand die was geopereerd en intussen tijdens het herstel dus ook nog es verjaarde , De binnenkant en de buitenkant zijn in hetzelfde papiertje bekleedt en de voorkant de helft afgesneden , daarop een cirkel met een stempeltje ingekleurd( had het beter met potloodkleurtjes gedaan ipv met stiften) .  een pareltje der bij op de hoekjes en die was af. Het beterschap stempeltje die komt nog van Marianne denk ik.











En deze was dan het verjaardags kaartje er bij. De cirkel met het opschrift er rond heb ik in Word gemaakt
. Bij nader insziens had ik er beter aan gedaan om alles nog es op een kaki achtergrond te matten. Of mss bruin of goud kleurig????Enfin de tijd was nipt en het materiaal was niet direct voor handen . Heb het gewoon gedaan met wat ik op dat moment liggen had.
Benieuwd wat jullie er van vinden.
 Lieve groetjes en tot een volgende
Emma                               
          

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

een mooie en een hele leuke kaart kaart Emma
Gr Karin