Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

donderdag 12 oktober 2017

Kerstkaartjes

Hoi allemaal, eerst en vooral bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kaartjes. Fijn om te lezen. Het is weeral een tijdje geleden dat ik iets heb gepost , heb niet echt stil gezeten hoor . Het posten op het blog kwam er gewoonweg niet van. Te lang aan pc en of freubelen speelt mijn lichaam nog altijd parten en dit zal zo wel blijven doorgaan en er niet veel op verbeteren denk ik zo. Enfin , kan pas volgende maand onder de MRI scan dus is nog afwachten maar denk dat het daar niet echt iets mee te maken heeft etc.......zal daar niet over uitwijken . De Kerstkaartjes dus .
Dit zijn de kleine kaartjes

De champagne staat al klaar haha

Met het leuke kantje

Een knoopje der bij, de prettige feestdagen is een tag die achter het plaatje en designpapiertje ( met foam verhoogd ) zit en kan uitnemen met het lintje

Deze is duidelijk denk ik  .
Benieuwd wat jullie er van vinden .
Lieve groetjes en tot de volgende
Emma


Emma

2 opmerkingen:

GerJanne zei

ZO, jij hebt inderdaad niet stil gezeten! Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt! Ik hoop dat er niets naars uit de MRI komt. EN dat ze er wat aan kunnen doen.
GerJanne

ANJA 3D zei

Prachtige kerstkaarten 👍
Groetjes, Anja