Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

maandag 19 december 2016

Herfstkaartje

Hallo lieve bloggertjes.
 Ja weeral te lang geleden dat ik hier nog wat heb neergezet.Vooreerst bedankt voor de fijne reactie's op mijn vorige kaartjes
 Ik heb echt niet stilgezeten hoor. Maar doktersafspraken en andere verplichtingen beletten me wel om met de regelmaat iets te posten en of zelfs actief op het net te zijn . Tja ......is nu eenmaal zo.
 Toch wilde ik voor de kerst er volledig is jullie nog dit herfstkaartje laten zien .
Deze had ik gemaakt voor de kaartenketting van november op de FB groep MyCreations Roosendael. Bij deze dan, beter laat dan nooit he .
Het borduur patroontje en de sketch heb ik uit de Hobbyzine plus 14
 Benieuwd wat jullie er van vinden.
 Lieve groetjes en tot een volgende Emma

Geen opmerkingen: