Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

maandag 30 december 2013

Pitbull Terrier

Zo effe terug van weggeweest . Hebben jullie ook zo'n warmhartig Kerstfeest gehad , hopelijk  een algemene " ja " als antwoord . Heb al een jaartje het haak patroontje van " Natasja " van  Met Stip Gehaakt  in mijn bezit en nu is ie eindelijk af , bedankt Natasja voor het duidelijk patroontje  niet zo mooi als het wel zou moeten zijn - had nml niet de geschikte wolletjes als wel goed was om het patroontje goed af te maken , en wist ook niet of ik het volhouden zou hihi duuuuus , gemaakt met wat ik nog liggen had he ; En dit is dan  het resultaat .......
Was een kerst  kadootje voor een vriendin en nog net op tijd kunnen afwerken, tja ..... en net terwijl ik een gevecht aan het leveren was om em in te kunnen pakken ging de deurbel en jaaaa duuuus ....zat ie op de tafel met kadoopapier onder z'n billen en de rol ernaast op de stoel ,. Betrapt dus , toen ik de deur v/d leefruimte voor haar opende slaakte ze er spontaan een vreugdegilletje uit hihi was echt schattig om te zien en te horen , we hebben de 1ste 10 minuutjes echt zitten te genieten van de hondie - Nika - heeft ze hem/haar gedoopt naar haar mechelse sheper die een tijdje geleden naar de regenboog is overgestapt .
Welkom aan de nieuwe blogdinnetjes mag ik hier ook niet vergeten erbij te vermelden, en hopelijk tot later dan maar weer.
Zal nu maar vlug stoppen met typen want is al heel erg laat aan het worden
Was weeral zo leuk om jullie reacties te lezen , kijk er altijd naar uit , en met een " smile on my face "duw ik dan op de knop om ze te plaatsen , bedankt blogdinnetjes voor de tijd die jullie nemen om een reactie te plaatsen .Benieuwd wat jullie er van vinden .Lieve groetjes en tot een volgende .

3 opmerkingen:

Malika zei

Wat een snoezig hondje zeg.

Prettige feesten en een gezond 2014 he meid

malika

ANJA 3D zei

Wat een schatje. Heel mooi.

Fijne jaar wisseling en de beste wensen voor 2014.

Groetjes, Anja

Malika zei

Mooi gedaan hoor die pitbull.

Malika