Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

woensdag 22 mei 2013

The Rose

Neeneee niet "the rose" met Sean Connory , maar die titel schoot  door mijn hoofd duuuus...... Heb iets uitgeprobeerd maar de bruinrode kleur op het taartenkantje is ietske te rood uitgevallen na her drogen moet ik bekennen , zoals jullie zelf zullen  zien , enfin , maar was wel leuk om dit kaartje te zien groeien onder mijn handjes
                             
De " studs"op de hoekjes en lintje is ook iets helemaal nieuw die ik heb uitgeprobeerd , meegebracht van de action winkel samen met een soort hotfix apparaatje , geeft wel een plakkerig zicht , zal nog moeten oefenen op kladjes hihi .
Bedankt lieve blogdinnetjes voor de leuke reacties op mijn vorige kaartjes , lees ze altijd met veel plezier and a big smile on my face , Anita zou zeggen van oor tot oor :) , ja nee jullie die mij telkens overnieuw een bezoekje brengen en de moeite nemen om een reactie na te laten , heel fijn en wel bedankt daarvoor
                                                             
Benieuwd wat jullie er van vinden .Lieve groetjes en tot een volgende .

4 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Mooie kaart en prachtige roos!

Gr antoientte

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Ik vind het wel meevallen het te roze.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Emma, ik vind het een plaatje.
Liefs van Anita

Carla zei

Ik vind het een prachtig kaartje Emma.
Groetjes, Carla