Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

dinsdag 26 maart 2013

Wat een gedoe

Wat een gedoe her en der lees ik over die bloglovit die het over nemen zal eind Juli van blogger reader??????? Ben er geweest maar mijn blog vinden ze niet met andere woorden ik besta niet , alle hun knop heg ek op mijn blogje kunnen posten , met waar houden ze zich nu weeral mee bezig zeg pffffffffff
Ik heb er een tweetal bij gemaakt 1 kaartje en 1 haakwerkje jaja heb niet stil gezeten hoor en dan al da gedoe van die overname is om er de krul van te krijgen he?. Nu daar komt dan eerst mijn gehaakte uiltje en tligt ook een beetje in de deuk hahaha



zie je em??, net of ie op de wandel is , patroontje en garen en toebehoren komen van de hobbydoo.nl pakketje
nu dan nog een kaartje voor iemand die ik denk dat ze die graag ziet

Het patroontje is er eentje van Sylvia sharp en de rest -het taartrandje en plaatje - lint ,strikje en vlinderetje alsook het tekstje komt uit mijn eigenst hobbydoosjes , de randjes en tekstje komen nog van de boekenvoordeel die bij ons hier in Brugge jammer genoeg eind April ook verdwijnt , gaat nu naar Knokke naar de Lippenslaan ,naar het schijnt een heel nieuw gebouw en dat is voor mijn ook niet bij de deur hoor van hieuit
Enfijn wat denken jullie ervan ???????????? Tot een volgende , Lieve groetjes xxx


Ik zou het heel erg fijn vinden als je een reactie achterlaat

1 opmerking:

Malika zei

dag Emma lieve meid . je uiltje is mooi hoor. en je kaartje is prachtig

Dikke kus Malika