Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

woensdag 20 maart 2013

Geboortekaartjes

Zo de geboortekaartjes zit ik in de helft , hihi en was toen ik ze maakte helemaal in de ban van ....geboorte natuurlijk .
                            De randjes zijn met een pons van Martha Steward bewerkt ,het Designpapiertje uit een blokje ooit es gekregen , tag is eentje ooit es overgenomen van een HJmaatje , het stansje onder het plaatje XcutDie denk ik of het zou van Nellie Snellen kunnen zijn haha , tja moet nodig es orde op zaken stellen in mijn malletjes , de strik is nog es gefriemeld met een kantje die ik aanschaf via een Hobbymaatje en het witte organzalint is nog van Blokker haha , dus nog altijd geen bowdabra en eigenlijk vind ik het leuk om het op deze manier te doen , gefriemel draadje erdoor  en opbinden en daarna een brad er rond , heb toen nog 2" kettingkjes "gemaakt , vond het zo leuk om te doen , gewoon pareltjes ooit es uit de Action meegebracht en op een draadje gerijgt en tadaaaa...een mooi kettingkje , dat gefriemel is zo leuk om te doen - echt waar - heb er zo van zitten te  genieten en de tijd vliegt  voorbij dan en na ze aan het strikje gerijgd te hebben was ik wel tevreden met het resultaat , nog een paar pareltjes op de onder en bovenhoek onlangs bij Kruidvat meegebracht en klaar was ie 
                                                         Spijtig dat de foto niet zo duidelijk is , maarre heb me daar weeral een flater begaan , wilde mijn cameraatje via de kabel op pctje zetten , een poos geleden , en hij wilde geen contact maken , overnieuw geprobeerd en er niet op gelet dat apparaatje nog aanstond toen ek em in de usb stak en jaaaaaaaa hoor had prijs , kreeg een melding dat de " zoom " onherroepelijk beschadigd is en inderdaad is werkelijk zo , duuuuuuus.........lieve mensen als je de camera via usb kabeltje aansluit op pc'tje goed opletten dat ie UIT is en pas aanzetten als het kabeltje ook werkelijk goed in de usb zit anders kan je toestelletje onherroepelijk schade oplopen en omgekeerd toestelletje UIT voor je het kabeltje terug verwijderdt - zodoende , enfin als je goed kijkt zien jullie misschien wel op het randje af hoe de kettingkjes eruit zien haha .
Zo benieuwd van jullie er van vinden    , en zal weeral met veel plezier de reacties lezen . Alvast bedankt hiervoor .
                                                                

1 opmerking:

Malika zei

voor de jongenskaart supporter ik ook hoor . Zeer mooi

Groetjes Malika