Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

zaterdag 10 november 2012

Vlinderkaartje

De laatste dagen is het hier een aangename soms bewolkt en soms zonnige week met aangename temperaturen voor de tijd van het jaar geweest en daar ik het eerste patronenboekje van Karin Leussink bij cantecleer aangeschaft heb had ik ook zin in vlindertjes, zodoende heb ek dan ook het eerste werkje ervan geborduurd.
Was al bij al niet zo makkelijk want ik heb wel goed bij de les moeten blijven en soms zelfs fouten gemaakt die ik achteraf helemaal opnieuw mocht herbeginnen hehe , maar heb em toch tot een goed einde kunnen brengen. Hier komt ie dan 
De basis is een donkerblauwe kaart, het kantje had
 ik liggen (aangekocht bij een HJ maatje , het patroontje dus van Karin Leussink haar
 eerste uitgave bij Cantecleer, het garen is een mix van een doosje en losse garenklosjes uit de Boekenvoordeel
Het randje om de witte linnenkaart ( uit de action ) is er eentje uit een Hobbydotsvelletje , de plakpareltjes in de krul had ik liggen , ook uit de boekenvoordeel hihi en 
het plaatje is er eentje uit een Hobbydolsknipvel, 
Ik ben er wel een beetje fier op want op die manier , met het kantje dus, had ik het nog nooit geprobeerd.
Benieuwd wat jullie ervan vinden? Groetjes en tot een volgende.