Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

donderdag 27 juli 2017

Vintage kaartjes

Hallo beste mensen, dan toch nog een reeks van 5 afgewerkte vintage kaartjes die ik eerst niet kon bloggen daar de foto's die ik ervan had genomen allemaal mislukt waren. Ik denk dat mijn cameraatje het gaat begeven. T'ja is dan ook al een heel oud en mijn eerste digitaal fototoestelletje...... ik zie het wel. Enfin......na veel zwoegen en zweten ( weeral ) is het dan toch gelukt om ze opnieuw goed te nemen en ze daarna met veel gepruts te zien te krijgen op de pc , kwam er met de regelmaat gewoonweg zwarte foto op . Ben benieuwd of ik ze zal kunnen bekijken en posten op mijn blog want had ze wel kunnen bewerken met fotor. Nu maar duimen dat de boel hier wil meewerken. Raar he allemaal.... heb dit nog nooit voorgehad maar ja alles moet een eerste keertje gebeuren laat ik mezelf   paaien
.Zo en hier komen ze dan hopelijk in beeld.




Oef en is goed gelukt.
Het is een pakketje die ik een tijdje geleden in de action heb aangeschaft om wat vlugge kaartjes te kunnen maken om er terug IN te komen , laat ik het zo maar noemen. De stukjes wat je kan gebruiken zijn allemaal aanwezig en ook een paar extra's erbij. Je kan natuurlijk naar believen creëren en of nog andere detailtjes aanbrengen. Hier en daar heb ik gekozen om mijn eigen pareltjes aan te brengen en het rustig te houden. Niet te veel nadenken en gewoon doen en op 1 namiddag was ik klaar. Ziezo!!
Benieuwd wat jullie er van vinden.
 Lieve groetjes en tot een volgende .


1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

hele leuke en mooie vintage kaartjes Emma

gr karin