Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

dinsdag 16 april 2013

defecft

Heb deze  mail via  een andere laptop de wereld ingestuurd om toch iets van me te laten horen alvast bedankt voor al die lieve mailtje die ik ontvangen heb op mijn vorige postjes Zal een tijdje niks kunnen posten daar mijn eigen pc1tje het niet meer doet de werken zijn ´vollop bezig maar weet niet of het lukken zal en ik een ander aankopen moet Benieuwd wat jullie er van vinden .Lieve groetjes en tot een volgende .Heeeeeeeelp wat nu en de centen voor een nieuw heb ik niet meer op spaarboekje staan.  Duuuuuuus jullie horen nog wel van me

Liefs Emmaxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking:

Malika zei

heel mooie kaart hoor Em meid. ik hoop dat je gauw een nieuw Pc tje hebt.

kus malika