Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

vrijdag 22 februari 2013

Tortelduifjes

Zo dit kaartje is ook weeral af , een huwelijkskaartje  .
Maar vooreerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje , fijn om te lezen dat jullie 
em goed vonden :)
Het volgende is toch  een borduurtje geworden en dat is nog altijd het liefste waar ik me mee ontspannen kan , tja kan er ook niks aan doen he want het is en blijft nog altijd de hobby 
Zo hier komt ie dan  met de lieflijke duifjes en ja er zit weeral roze in verwerkt haha, toeval ???
                                                De basis is een zachtgroene linnen kaartkarton en daarop een lichtroze linnenkaart, een witte linnen kaartkarton met het borduurtje erop  Het patroontje is er eentje van Chrissie , het garen is een mix uit een doosje van de Boekenvoordeel en een pakketje borduurgaren uit de Lidl , het plaatje uit een HD knipvel , de pareltjes zijn van de Action. 
Zo , benieuwd wat jullie er van vinden en intussen probeer ik nog iets anders uit haha
Lieve groetjes en een heel fijn weekend voor iedereen
                                                                

4 opmerkingen:

Dilly zei

Ohhhh wat een mooi kaartje, jammer dat ik al (36 jaar) getrouwd ben.

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Emma, heel mooi met die zachte kleuren ook, een toppertje weer.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Emma,
wat een schattig kaartje voor een bruidspaar! Je mag toch aannemen dat het tortelduifjes zijn, he, als je trouwt....
Mooi dat borduurrandje!
GerJanne

Ans S. zei

Prachtige kaart en wat een lief plaatje heb je gebruikt.

Groetjes Ans