Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

maandag 10 december 2012

Bonbondoosje

Mijn eerste doosje die ik eindelijk gewaagd heb om te maken haha. Ik had niet genoeg designpapier van dezelfde kleur en tinten en heb toen maar knustelkarton gebruikt waar ik voor de laatste afwerking ook niet genoeg van had duuuuus is het eigenlijk niet geworden zoals het zijn moest, maar ik heb toch de techniek toegepast waar ik een voorbeeld van had haha, hier komt ie dan

Rechterflap binnenkant doosje, met een Nellie Snellen mal rondjes gestanst op wit en glitterblauw karton, wat hoekjes aan de punten uit hetzelfde blauw en zoals je zien kan had ik designkarton te weinig echt moeten zeuren haha, enfin nog wat opgesmukt met gestanst hulsteblaadje en Kerstbloemetje , een ecru bloempareltje erbij en 2 open hartjes wit en 2open hartjes rood

Linkerflap binnenkant doosje hier hetzelfde systeem gebruikt maar dan zonder de hartjes, vond het zo vol genoeg

Hier dan het doosje volledig open zijlings bekeken hihi, het doosje zelf is met hetzelfde karton aan de binnenkant bekleed en daarna aan buiten en binnenkant on top rondom een kantje aangebracht om de bovennaadjes te verstoppen

In de bobenkant van de flappen gaatjes geponst en daarin een dubbel lintje samengestrikt met een brad, buitenkant linkerflap hihi

De voorkant dicht gezien en weet niet of jullie het zien kunnen maar de rechterflap heb ik een kleiner strikje opgeplakt met een gleudotje om het geheel toch nog wat volume te geven anders oogde het een beetje te kaal aan die zijde

En hier dan nog es dicht vanaf de zijkant te zien,zitten nog geen zoetigheden in, het is de bedoeling dat ik bij de bakker chocolaatjes of iets dergelijks ga halen die verpakt zijn in doorzichtig kadoverpakkingkje en op die manier met nog een strikje errond in het doosje plaats haha
Dus tot hier mijn eerste kadodoosje, benieuwd wat jullie ervan vinden ,het voorbeeldje komt uit het HJkrantje
                                                                 

1 opmerking:

Carla zei

Hallo Emma,
Wat een mooi doosje heb je gemaakt.
Ik denk er over om er ook eentje te maken.
Groetjes Carla