Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

zaterdag 10 november 2012

Paddestoeltjes

Leuk en lief vind ik deze paddestoeltjes ,
Het borduurpatroontje komt uit een Hobbyjournaal krant en daarvoor had ik em gezien bij een hobbymaatje en vond em zo leuk en op een dag kreeg ik van haar het patroontje in de bus, schattig he - bedankt Lucrece voor het patroontje , De basis is een bordeauxrode kaart met daarop lichtroze kaart , de oplegkaart met het borduurseltje  is in feite een creme linnenkaart, ik heb verschillende kiekjes getrokken maar kwam telkenmale - door het zonlicht die binnenkwam yippie - dat ie er helemaal roze uitziet haha , het garen komt uit een doos nog es op de kop getikt in de Lidl en de bloemetjes en de kraaltjes om ze vast te zetten uit een doosje van de Action , de kaarten uit de Boekenvoordeel en het plaatje is er eentje van MD.

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Emma, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Bregit zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Groetjes van Bregit

Ans S. zei

Prachtige kaart met een heel leuk borduurpatroontje erop.

Groetjes Ans