Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

vrijdag 13 juli 2012

Elfje op eendje

Aan dit kaartje heb ek wel enig werk gehad maar was aangenaam om te doen en het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf haha.
Hier ook het patroontje uit de HD80, de kleuren garen zijn een mix van Mettler Multi en de vlinders en blaadjes uit een garendoosje van de Boekenvoordeel .





De meeste hobbyspulletjes schaf ik aan bij de boekenvoordeel en onlangs hebben we er een winkel van de action bijgekregen , hier in de buurt, en andere spulletjes koop ek online na prijsvergelijking natuurlijk en bij een grote bestelling en dan heb ek nog een hobbymaatje op het HJ die soms kantjes, bloemetjes etc..te koop aanbied . Hier in de buurt zijn er niet echt Hobbywinkels, er is er eentje in de binnenstad en aan de poort maar ben er nog niet binnen geraakt haha en is niet echt mijn omgeving en zeker als ik op de sites kijk van de verschillende hobbywinkels in Nederland, en dan nog alleen maar de etalages, en het assortiment aan hobbyartikelen die in Ned. te verkrijgen zijn tja dan heb ek al geen zin meer om hier in Brugge te gaan zien haha , maar zal wel es op een keertje de moed bijeen rapen om met de bus ( in mijn geval dan twee bussen )tot daar te rijden. Zo en dat was het weeral tot nu.
Een heel fijn weekend en een zonnige vakantie toegewenst en tot een volgende dan maar weer :-) .

2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat heb je een geweldig kaartje gemaakt Emma, ik vind hem super. En inderdaad hier in Nederland zijn heel veel hobbywinkels, maar ehhh niet goed voor je portemonnee hahaha.
Groetjes van Anita

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

tja Anita die portemonnee he :-)
grtjs, Emma